Sabtu, April 16, 2011

Puding Triffle

Assalamualaikum wrt...wbt


yeay yeay...akhirnya dengan rase bangganyer
cik dah berjaya buat triffle buat pertama kalinyer
kih...kih...
itu pun nak bangga kan
orang lain dah berjenis2 buat
betulla pestime buat ni kena ar bangga dulu
tapi cik dah buat xde ar display pakai bekas kaca putih tu
budak baru belajar bantai jela bekas pape pun

ginila rupa puding triffle cik dah
agak2 wase leleh tak korang tengok
kih...kih...
letak lam peti ais dulu bagi sejuk2 dulu
kalu tak nanti cepat muak
sekali das jer habis ni
terasa kenikmatannyer
bolehla buat lagi lepas ni
kata dah pandai kan....kih...kih


bahan2 nak wat puding triffle
kek marble,susu cair,tepung kastad,gula,buahan2,jelly
senangkan......


8 kabo mende gok:

YAYA AZURA berkata... BALAS

cik dah..sedapnya!!!
yaya pun selalu buat nie..adik kahwin yaya letak dalam cawan comel buat desert meja pengantin...

sue a.k.a umi akif berkata... BALAS

sdap ngat cikdah...nok sket lame doh duk plan nk wat tp xjd2 ag ;)

eT berkata... BALAS

waaa...silap timing masuk sini...
dlm pantang mn leh mkn nih...huhu

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

yaya azura
tu ar..x ckp wase bt aritu...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

sue@umi akif
bt jgn x buat..kang terngigau2 kan

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

et
dakpe2 pas hbis pantang lehla bedal segala mak nenek jenis mknan yek...sabar

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

sedapnyer cik dah eh...
mitok gok sini banyokk.. heheheh
kite rajin gop, rajin salin resepi je, wat dopp... ;p

dyea irdina berkata... BALAS

daknyaaaaaaaaaaaaaaaa.....dyea minggu ni nok try resepi kek kastad lok...tunggu deh nati leh try ...