Khamis, April 07, 2011

Aiskrim malaysia

mesti korang tau kan ape itu aiskrim malaysia
ala takkan x pernah rase kut
dulu jamang2 kecik glamer sungguh aiskrim ni
seposen satu jer
sekarang dua posen da
aritu mak mertua ada wat bubur kacang hijau
cik dah apelagi terus teringat aiskrim bubur kacang
anak2 pun bukan main eksaited nak makan eskrem
yela tiap2 hari cik dah balik keje ajak pegi kedai
daripada beli baik buat sendiri
ye dak
gambar aiskrim tak dok yek
korang search sendiri la yek






5 kabo mende gok:

YAYA AZURA berkata... BALAS

sedap ah eskrem bubur kacang..ingat dulu ade eskrem milo,asam boi,jeruk pelam,nangka pun ada...teringat puloks zaman budok2 dulu...

NM02 berkata... BALAS

pernah la nak jual eskim mesia, wat sendiri dengan berbagai perisa. sudahnya bukan habis dijual, tapi habis kat tuan umh sendiri. hahaha

kella berkata... BALAS

kite jual eskerim ni dulu2 cik pah weh.. memalam dok ikat terik supik aiskerim hok panjang tu dengan mama.. seposen se.. hehe..

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata... BALAS

sedapnye....cik jue tak suka makan bubur kacang tapi kalau buat aiskrim memang cik jue suka gila....

wahida berkata... BALAS

aiyak...dah lama tak makan eskem malaysia...sedapnya kalau dpt perisa asam boi...