Khamis, Mac 10, 2011

Kadang kadang aku sakit ati tau!!

Selamat pagi semua

pagi2 dah sakit ati yek cik dah
bukan sakit ati sangat pun
tapi kurang senang ajer
baru2 ni cik dah tempah jahit baju
dah lama tak wat baju baru kan
semalam pegi la amik
aikk skali macam lain macam pulak kat bahagian lengan
sebelah cerah sebelah gelap
huhuhuhu
kain tu sebenarnya jenis kain berkaki
mungkin tukang jahit tu tak reti nak potong kut
takpe takpe walaupun baju tu cam pelik 
cik dah tetap pakai baju tu
kawan opis cakap tak perasan pun lengan  tu lain sebelah
asben cakap next time beli kain yang satu jenis jer
moral of the story
belajar menjahit sendiri & beli mesin jahit
erm mesin jahit arwah ma dah ada
cuma kena mintak izin  ngan ayah & umi ler
nak wak balik sini


inila rupa baju yang cik dah cakap lengan lain sebelah












7 kabo mende gok:

Ellen berkata... BALAS

Ok gak ni sis..dah nampak mcm fesyen baru plak...

r|nA @ ja|j|na berkata... BALAS

takpe idah, org tak perasan sangat pon..

Zue AnnaLeeya berkata... BALAS

kak zue pnah kene gini idah... k.zue beli kain corak batik tuh utk kain, dan kain kosong utk baju... tp tukang jahit tuh jahit sebaliknya... kain kosong wat kain, pahtu yg corak batik tuh dia buat baju... mau tak hangen kakzue... dahla baju raya... smp skrg kakzue tak upah dia dah... mmg bengang sgguh...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

rina & allen
kih..kih...sblm pakai rase lain..bila dah pakai ok jer..bedal jela

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

kak zue
olo siannyer...kawan dah ada kena gitu..yg kain dibuat baju...

tp sy xleh boikot tkg jahit ni..sbb dia jahit ok..cuma jgn beli kain berkaki jela..nak kena belajar jahit sendiri la....

✿ etiey erywan ✿ berkata... BALAS

hmmm mmg ada jenis tukang jahit yg malas nak fikir. ada juga terkena cam gini

YAYA AZURA berkata... BALAS

dia main potong je kain tu kan..hikhik..nasin baik tak perasan mana...