Selasa, Februari 08, 2011

Kami nak jadi model

huhuhuhu
tajuk tak boleh blah kan...
cik dah nak jadi model?
boleh ker inci tak cukup tu nak jadi model
toksah berangan la cik dah oii
kih...kih..kih...
sebenarnya kitaorang jadi model tak berbayar
promote kunyit hidup
nak tengok tak..hahahah
kiter gelak dulu ramai2...
 kejadian adalah malam tadi
masing2 pakat selsema dah
letih berjalan jauh agaknyer
cik dah tepek kunyit hidup
nak bagi kurangkan selsema
cik dah sekarang asik nak meleleh jer air idung
harap2 tak melarat demam anak2 cik dah





6 kabo mende gok:

eT berkata... BALAS

kalo selsema sapu kunyit idup leh lega cepat yer...xpenah wat pon..hehe

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

bolehla mengurangkan selsema tu..

LYAfrina berkata... BALAS

oo.. ye k??
lps ni blh la amalkan petua ni:-)

ita cutevirus berkata... BALAS

salam kenal cik dah...
ita dah nak dekat sebulan lebih selsema...
kali letak kunyit, takut soknyer tak ilang plak nak gi keje..

aRniNasiR berkata... BALAS

hmm boleh la try.. anak2 x penah kering dari selsema. tapi habis ler kuning hidung tu nanti erk?

dyea irdina berkata... BALAS

che dah klu kuning tu lekat kat idung tu guana...hahahah ke kna pakai topeng nok kuo umah..kuyit idup kan kuat warna dia