Selasa, Februari 08, 2011

Kami jelajahi Terengganu

Dari Kole Teganu kami turun Kemaman
balik umah ayah kan kat Felda Neram Satu
pastu dari Kemaman naik pulak ke Besut
hantar kakak balik dulu sebab dia naik satu kete ngan kami
and then barulah turun semula Kole Teganu
umah kami ler
6 daerah kami lalu
K.Trg,Hulu Trg,Dungun,Kemaman,Setiu,& Besut 
memang tak kuar negeri langsung
untuk balik umah ayah kami lalu Lebuhraya Jerangau-Jabor
ikut jalan pantai pun boleh
seb baik perjalanan kami lancar
sangat kesian melihat laluan sebelah terperangkap dalam jam teruk
kat persimpangan Ajil
cuaca kat Teganu skg sangat2 panas
menjadikan tubuh sangat2 letih
padahal bukan cik dah yg drive pun...hahahhha..



p/s jammed teruk macamla kiter yang cuti raya ork...
jom melawat Terengganu

6 kabo mende gok:

LYAfrina berkata... BALAS

kalo lalu kot kmn ni.. mmg jammed sgt2

marinahunny berkata... BALAS

dok drive pon letih gok kan, hehehe kalu k.na kroh kroh doh dlm keta tu ;)

Eda berkata... BALAS

saya sampai demam hari ni...luar biasa betul jem kali ni..erm..kena kurangkan jumlah kenderaan ats jln raya kalu gini..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lya
kalu belah kemaman nung sohih kete penuh gok ork...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

kak na
mmg pong kak na..dang gok pejam mata betor aritu..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

eda
kak idah pun siap meleleh air idung ni...demam etek..