Ahad, Januari 30, 2011

Duhai anak

anak korang banyak cakap tak?
anak cik dah semestinyer
lebih2 lagi muizzuddin
soalan dia sama ajer tiap2 ari
bila cik dah balik keje & baru jer park motor
bertubi2 soalan dia kuar

"esok ma keje dok?'
ari2 tanya soalan sama
kiter baru balik dia dah tanya soalan tu
mungkin dia rase cik dah asik keje kut
cuti jumaat jer

lagi satu jangan kabo ke dia bila nak balik kampung
ari2 jugak tanya 
"bila kiter nok balik umah atok"
kena wak saspen sket
tokleh langsung nak heboh2 sket
mulala dia tak senang duduk

cik dah nak balik kampung CNY ni
balik tengok ayah
kerinduan dah wase




1 kabo mende gok:

Cik Jue berkata... BALAS

hahaha kelakar..suka tanya soalan yang sama..mcm farisyah jugak...