Isnin, Januari 31, 2011

Meoww..meowww

Pelik tapi benar
cik dah tak wape gemar ngan kucing
tapi muizzuddin ngan fatihah uii suka benar ngan kucing
mungkin ikut perangai mak mertua@tok kut yang suka bela kucing
bercakap ngan kucing pun pernah
hahhaha..cik dah pun kadang2 pernah gak cakap ngan kucing
tapi jangan harapla cik dah nak belai2..
tengok2 gitu bolehla
kat umah tu ada kucing baru lahir
2 ekor..asikla sangat fatihah mencekik leher anak kucing tu
malam tadi cik dah snap aksi budak berdua ngan kucing2 tu
mahu isap tetek agaknyer tu
tengokla tu..tangan tu asik pegang kat leher kucing ajer
siap muncung2 lagi bibir tu
ishh risau pulak umur kucing tu tak panjang
aksi manja fatihah ngan kucing comey
muizzuddin baru join
olo olo comey gitu


kat umah memang banyak kucing belaan mak mertua
ala kucing kampung ajer
makan nasi berkuah ikan singgang


10 kabo mende gok:

eT berkata... BALAS

huhu..berani nyer dia main kucing..
anak me mmg takut..berani dari jauh jek...

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata... BALAS

huhuhu...sukanya anak k.dah main kucing..sama cm raisya...lisa pn suka kucing tp xbela kucing...hahaha..raisya layan je kucing2 liar yg main kt kwsn umah..abis2 kena cakar...huhuhu..ari2 penah bela, mentua tlg bela..tup2 kena langgar dek kereta..biasala umah kt jalan besar...kereta, bas lori byk je..huhu...xpnjg umur kucing 2...tahan 2 bln jer..huhuhu..my MIL nangis 2...huhuhu

Mieja@Amiizaa2001 berkata... BALAS

comelnyaaa....auntie pon suka kucing :):) Balqish pon suka....habis dia dukung macam fatihah tu :):) comeiiiii...

marinahunny berkata... BALAS

kita pun suka kucing jugak tp kalu dia gesel2 tu geli la skit..hehehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

rileks je fatihah men ngan anak kucing.. alya suke gop kucing, tp kalo manja2 gitu die dop brehi.. ye takut kena gigit, kalo ye makan kucing ikut sokmo tempik. kdg2 kenat gop kucing, kucing molek² tido.. ye gi terik eko.. time molek, kepok die v makang kucing!!
psss: Idah, jom kite pakat jupe blogger mama yatie, ye nk blk ganu cuti CNY ni..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

ET
budak berdua tu mmg suka sgt2 ngan kucing

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

lisa
sedihnyer kalu kucing mati kan..
walaupun x suka sgt kucing tp sedih kalau terjupe yg kena langgar

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

k.mieja
oo suka kucing jgk erk...bagus2 sunnah nabi

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

k.marina
idah x suka kalu time mkn kucing2 ni dok kebulur kat kaki..x psl2 nnt dia kuar kuku tajam..serik kena cekau

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

leily
supe perangai fatihah ngan muiz..kucing nok tido sket dokleh..kalu mkn gitu gok bleh share pinggan ngan kucing..kiter plk tempik maroh ke dia lok kucing oin sekaki..