Ahad, Januari 30, 2011

BE dah jadi ME

salam hujung minggu
arini cam biasala kami org2 pantai timur keje
"bekerjala kiter sekuatnyer"
pagi2 on laptop cam biasala cek nuffnang dulu
huhuhu..BE dah beralih ke ME
tinggal 2 ketul jer lagi
cik dah tak pernah pun citer pasal nuffnang kan
segan la ngan korang2 yang asik ada BE
pastu amaun pulak mencanak
tu tak tahula bertahan sampai bila
total amaun ciput jer
lambat lagi nak boleh cashout
tahun depan pulak agaknyer baru dapat merasa 
kih..kih..kih..

 ya inila buktinyer
huhuhu
 mungkin sebab kurang blogwalking
and entry pun kadang ada kadang takde kut
 tu yg BE segan2 jer nak berjoget kat blog cik dah



2 kabo mende gok:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

huhuhu, sama lol kite cik dah ooi..
cuma tinggal satu aje BE skrg.. tu pn lama dh tak menjelmakan diri..
huhuhu, thn baru ni takde yg menjelma lagi.. huwaaaaa..

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

huhuhu..sedih..sedih,,,,