Sabtu, Januari 29, 2011

Kusangkakan panas berpanjangan;rupanya hujan kembali

Salam bersiaran hari sabtu
pasti rakan2 diluar sana bercuti arini
cik dah pulak semestinyer keje
tapi arini xde orang sangat kat opis
2 3 orang apply saturday leave
cik dah dah apply minggu lepas
so minggu ni turn org laen pulak
so selamat bekerja untuk diri sendiri
seperti tajuk diatas
cuaca kat teganu masih tak menentu
ingatkan lepas jer banjir baru2 ni (yang hujan 4 ari berturut2 tu)
terus ok dah..cuaca elok semula
rupanya tidak
sekarang cuaca memang tak wape elok
mendung,hujan sekejap2 & berangin kuat
kalau tengok pokok kelapa wase gerun yang amat
harap2 takdelah bencana buruk berlaku akibat angin kuat tu
cik dah pegi keje ari2 gerun jugak
almaklumlah naik motor ajer
bila berangin terasa motor turut bergoyang
ape yang cik dah tahu biasa cuaca gini
berlarutan sampai raya cina
raya cina dah x lama
jom pakat balik kampung belaka.......

3 kabo mende gok:

eT berkata... BALAS

selamat bekerja cik dah..hehe

MataHati @ MH berkata... BALAS

hati2 tunggang motor tu cik dah.
pegang hendal tu kuat-kuat..
angin kuat mcm ni menolak motor ke tepi jalan jer...

So Shy Lady berkata... BALAS

mungkinkah banjir mlanda lg? take care... bc slawat byk2