Isnin, Disember 13, 2010

Sepanjang perjalanan

Ari2 lalu jalan yang sama
dulu2 memang risau bila lalu jalan ni tau
tapi sekarang dah 4 tahun dok ulang alik jalan yang sama
cik dah kalih doh
10 minit jer naik motor
dulu2 ada gok kejadian yang tak diingini berlaku
sekarang alhamdulillah takde doh
jalan ni merupakan jalan pintas
dari kampung cik dah hingga ke Kawasan Perindustrian Gong Badak
hanya sesuai utk kenderaan kecik
motor,kete kecik2 tu okla lalu
waktu kemuncak sebelum kul 8 pagi & selepas 5 ptg
dulu hutan2 pokok tu clear dah
orang nak buat perumahan 
tapi tak jadi sebab tempat tak sesuai
banjir tenggelam habis kawasan ni

nihah jalan yang cik dah maksudkan
kalau korang berani tak lalu jalan cam gini?
dulu cik dah takut giler2
cik dah tawakal and selalu baca ayat kursi
mintak jauhkan dari perkara buruk
dulu kena dah skali ngan org gila seks tau
silap cik dah gak balik lambat dari biasa
org gila seks tu tunjuk anu dia
kecut perut cik dah dibuatnyer
3 ari berturut2 pak mertua tunggu cik dah balik keje
lepas kejadian tu beringat sokmo la
balik keje ontime sokmo

2 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

mmg sunyi jalan ni..kalau rina mmg tak lalu punye, rina ni penakut sikit..nasib baik tak di apa²kan org gs tu kan..kasi aje sepak anu dia tu..

Mieja@Amiizaa2001 berkata... BALAS

uwaaa takutlah ida...kalaou kmieja memang tak berani.....