Selasa, Disember 14, 2010

Kicap Cap Kipas Udang tiruan

salam & selamat pagi
cik dah baca paper kosmo!online sakni
ada satu tajuk tu berkaitan kicap
korang penggemar kicap tak
jenis ape yek
cik dah semestinya kicap cap kipas
tuhah sama cam gambar kat bawah ni
lama paper tu kata kicap tu ada yang tiruan
Tetapi ramai yang tidak sedar, 
oleh kerana popularitinya itulah jenama tersebut 
menjadi mangsa tiruan dan beredar dalam pasaran.
uish..uishh dasyat tu..cuba korang cek botol kicap korang asli ke tak
yang tak asli seperti lam gambar yang ada bulatan merah tu
cik dah pun balik nanti nak cek jugakla




7 kabo mende gok:

SafaRi09 berkata... BALAS

balik nie nk kene tgk nie walaupun kicap kat umh tu wat "perhiasan" jer.hehehe

cheqna berkata... BALAS

tobak???
kena balik tengok etek r

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

mmg rina selalu beli kicap brand ni..eh, ape beze tiruan ngan asli? kat tutup kisap tu eh?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

eh, kena cek ni..
gitu ke?kalo dop ori lubang tengoh kat penutup ye ek..:P
kena cek ni..

acik mimie berkata... BALAS

kene cek nihhh

acik mimie pon rajin beli cap kipas udang ...

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

cek jgn tak cek korang..
yg x asli ada lubang kat penutup..

Cik Jue berkata... BALAS

nanti balik cik jue tengok...