Isnin, Disember 13, 2010

Ding Dang

Angin betul cik dah petang semalam
En Sani bawak anak2 pegi kedai runcit
balik tu Ding dang yang dibelinyer
tau dak ding dang tu ape
oloh makanan budak2 yang ada mainan kecik cenonet tu
niha rupanyer
cik dah hangin bukan ape tau
sekotak tu harganya 60 sen
pastu ada coklat bola 
si muizzuddin dapat 5 biji 
si fatihah 3 biji jer
mainan nyer cuma ini
burung sekor sorang
ntah hape hape dibelinyer
bila ditegur en sani kata budak2 tu yang nak
kut ye pun tgk sikit harga tu
60 sen utk coklat 5 ketul & 3 ketul
x berbaloi tau
uishh kalau cik dah yang bawak dorang g kedai
takde makna nak beli mende gitu tau
harapkan kotak ajer besar
isi nyer tak dang lekat jadi taik gigi pun

muizzuddin tgh letak burung kat kon merah tu
suka sangat la dorang burung tu bergedik2

7 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

ehehe, budak² beselah..hape dia nmpk yg tu dia naknye..tp mmg tak berbaloilah..celah gigi pon tak berasa coklatnye tu..

ciK mOt ©™ berkata... BALAS

hahaha...peberet ni dulu... :p

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata... BALAS

tora dtg lagii..
hahah, tingat zaman budok² dlu..
70posen je sekotok dlu..
beria benar buka, nk tgk bulih adioh mende.. hihihiih

::..Dia daYa..:: berkata... BALAS

dulu kecik-kecik rajin jugak beli
huhu
ada lg menda nie yer

cik dah ganu kiter berkata... BALAS

kecik2 dl beli gok..ish..ish tp bila dah tue ni..marah plk kalu anak beli..
x berbaloi..

Mieja@Amiizaa2001 berkata... BALAS

hehehheheh zaman akak kecik dindang nie....

Cz Aina berkata... BALAS

hahahahahahaaha..
sy pun masih rse teruja beli bende tu sekarang ni..
bkn utk anak2 or ank buah..
utk diri sendiri...
satu lgi coklat cocolop NINI..
hahaahahaha..
klu beli wat muke selambe jek,hahaah..