Khamis, Disember 16, 2010

Bestnyer kalau hari2 adalah hari cuti

selamat pagi

uii lemah & malas betul sekarang tau
asik nak membesarkan body ajer tau
tiap kali terjaga dari tido 
mesti cik dah ingat hari tu hari cuti @ hari jumaat
ari jumaat adalah ari cuti cik dah yek kat teganu
teruk betul sekarang rase
malas memanjang
rase tak cukup tido ajer
padahal tido lebih masa agaknyer
tapi bila dah tersedar dari mamai tido tu
cik dah kembali ke alam realiti
bahawa cik dah ada tanggungjawab
tak bleh malas2
kena bantu suami

adakah korang pun mamai cam cik dah gak pagi2
kalau asik nak cuti jer
jawabnyer berenti keje dok umah
kan..kan..





5 kabo mende gok:

Zaidah berkata... BALAS

dok rumah lagilah penat idah....kerja tak habis2...ade aje...baik gie kerja...

p/s dah lain dah header...bagus dah kreatif...

Cik Jue berkata... BALAS

cik dah samaleh kiya..hari2 nak cuti..tengok umah mcm tak terUrus aje dua tiga menjak lagilah nak cuti

Lizzie Yasmin berkata... BALAS

salu berharap hari hari hari jumaat.. hehehe.. hari terakhir berkerja...

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

wahhh, tulisan dah bertukar eh..mmglah, kalau boleh hari² nak cuti..tp bile dah cuti cam boring lak, rase cam nak keje pulak..

Yutaka Mushimura berkata... BALAS

memang besh...hari2 pun kalu cuti sgt2 bahagia...

nak2 lagi..cuti sambil menghirup udara pantai....n dgn siap masuk duit sekali....baru besh...:0