Rabu, Disember 15, 2010

Ada Buaya kat Pantai Teluk Chempedak

selamat pagi seme
dah sarapan ker?alhamdulillah cik dah makan dah..
malam tadikan cik dah tengok buletin utama
ada berita tentang buaya tembaga kat Pantai Teluk Chempedak
berat buaya tu 200 kg..
buaya ni habitat dia bukanla kat air masin
tapi yang dijumpai ni mungkin tersesat
mesti ramai orang datang tengok buaya tu
wahh..wahh..penuh pantai la jawabnyer
sebelum ni kat PD pun ada dah jumpa buaya mati

Pantai Teluk Chempedak ni kat kuantan ye teman2
ape yang cik dah tahu pantai ni ramai anak2 muda suka bercekerama la
penuh ngan kapel ajer kat situ
sekarang tak tahu la

5 kabo mende gok:

LYaFRINA berkata... BALAS

suasana baru!!!
header baru!!! cun...

kelmarin line kat rmh slow sgt2.. nk bw xleh...

ishhh..ada boye kat TC.. dah la kaw pelancongan n ramai y suka mandi situ..lya pon kalo k ktn slalula singgah.. tp x mandi.. time dulu2 j mandi..

mcmana blh ke pantai?? ke buaya jelmaan tu??? dulu kat pantai PD pon ada buaya..

ciK mOt ©™ berkata... BALAS

haah kat kuantan...dah puluh tahun tak p sana...

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

aiseh, pasni telok cempedak tak selamat nak main air..kang tetibe main air, kaki kene ngap, huhu..

eT berkata... BALAS

haha..betui2...
malam2 cam hape ntah kt situ...
me pon tgk berita tu smlm...seramm...

beeha ben berkata... BALAS

buayeeeeee..

hee..salam ziarah...

http://sepatukacasindarella.blogspot.com/