Isnin, November 29, 2010

baby comey yang seiras

salam
korang tengokla gambar2 baby comey ni
mungkin kat mata cik dah jer kut dorang ni seiras
tapi kat mata korang dok seiras langsung
huhuhu..
mari kiter kenali baby comey ini
ini adik Nazwan
sepupu cik dah yang dok kat Kg Saujana,Setiu
baru jer jupe dia jumaat lepas masa g ziarah "mok"
ala sangat comey and manja
tak serupa langsung ngan abang2 dia yang lasak giler
adik beradik 5 orang seme lelaki
ini pulak echa 
anak rakan blogger kiter,  Rina
pestime mengenali Rina terkejut giler
anak dia seiras ngan sepupu cik dah kat atas tu,Nazwan
seb baik echa pompuan
yela mestilah pompuan tengok meja solek tu mak dier beli
orang ganu kata "wehi jangok" la kekgi
"jangok " tu suka melaram or melawa or ape ajela
ini pulak danial
anak kawan baik cik dah
Akma & Ismail
dorang dok kat Kerteh sekarang
umah dorang dekat jer ngan balai polis kerteh
raya pose baru ni cik dah singgah umah dorang
ishh..jupe lagi yang seiras Nazwan
cik dah kesian kat Danial sebabnyer
kurang dapat kasih sayang ayah dier
Ismail skrg terlantar kat umah selepas eksiden tahun lepas kat Sri Bandi
masa kejadian berlaku akma preknen 7 bulan
kete terbalik 2 kali and akma tercampak kuar dari kete
masa raya aritu cik dah meluangkan masa ziarah dorang
sedih dengar
seba baik akma & danial (dlm kandungan)tak de pape
cuma Ismail jela lumpuh separuh badan
ish ter emo la pulak citer
habis dah citer tentang 3 baby comey yang seiras
so ape pendapat korang seiras ke tak?
ahhah ke cik dah sorang jer kata seiras
yela orang kata muka kiter seiras ada 7 orang
betul @ tak wallahualam
sekian.......





7 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

hikhik, memang ade iras² lah..tp lagi iras ngan danial tu, hehehe..echa dah macam boboy lak rina tgok..

kecian kat danial, tapelah danial, dugaan kan..

SafaRi09 berkata... BALAS

a'a la kak.ada iras2 tu. myb dan beso tak la kot. rambut danial tu mmg cun la.

LYaFRINA berkata... BALAS

memang seiras la..
terutama tang mata tu..
sama j..

acik mimie berkata... BALAS

seirasss .. hehehe

kesian ayah danial .. semoga cepat sembuh ....

Mata Hati berkata... BALAS

memang seiras. kata orang, dlm dunia ni ada 7 porang berwajah serupa.. dah ada 3, maknanya tinggal 4 lagi yg belum jumpa

cheqna berkata... BALAS

eh eh ade meh r...
cik dah..maring dulu cheqna g derak pa gong badak..g dating jap..hahahahaha

wan nurul hezrina abd halim berkata... BALAS

mmg seiras benar tuh..kena carik lagi 4 prg jer lagi