Ahad, November 28, 2010

Rinduku Terubat

mana tak terubatnyer
bila dapat jupe tok yang cik dah panggil "mok''
"mok" ni mak kepada arwah ma
lama dah cik dah tak jupe "mok"
sebabnyer "mok"dok ngan mak sedara cik dah kat Johor
kali ni sempat jupe "mok"sebabnyer balik beraya kat Teganu
2 ari lepas raya aji "mok" dikejarkan ke Hospital Besut
mok tiba tiba tak sedarkan diri
doktor sahkan "mok" kena strok sederhana
strok yang tak menjejaskan pape
sebab "mok"sempat di sambut sebelum jatuh
cuak giler masa cik dah dikhabarkan pasal mok tu
yela tak mahu la berlaku perkara yang tak diingini
ari jumaat lepas cik dah g ziarah mok kat umah mak sedara kat Kg Saujana,Setiu
alhamdulillah "mok" nampak segar takdelah melepek macam orang sakit tu
tapi "mok" tak wape ingat doh kat cik dah..huhuhu
nyanyuk sikit2..tapi bila kiter bgtahu dia ingat la
masa dok sembang2 tu cik dah perati jer kat "mok"
tak ubah wajah arwah ma
tu yang cik dah sedih sangat
cik dah doakan "mok" sentiasa sihat
umur "mok" cik dah ada kat 80 an doh rasenyer
arwah ma pulak kalau masih ada skg 63 tahun



inila "mok" cik dah
esok isnin mungkin "mok"  balik johor
huhuhu  sedihnyer
kalau umur panjang kiter jupe lagi ye" mok"


1 kabo mende gok:

Mieja@2001 berkata... BALAS

semoga mok cepat sembuh...amin...