Selasa, Oktober 26, 2010

Ubati lebam bawah mata

bawah mata korang lebam tak?
cik dah semestinyer lebam
jak zaman sekolah lagi hingga sekarang
masa sekolah dulu memang tak cukup tido tu yang jadi lebam
tapi sekarang terlebih tido pun masih lebam2 gak
agaknyer memang nak jadi mata panda kut..
cik dah nak share ngan korang petua yang cik dah baca kat LACI PETUA tadi
cara nak ubati lebam bawah mata
sesape yang sama cam cik dah nanti kiter pakat try deh
manalah tahu menjadi...
belum cuba belum tahu kan..


Petua 1 :

Teh uncang yg telah digunakan jangan buang. Lekap pada mata dan biarkan semalaman. Lakukan 3 kali seminggu ketika hendak masuk tidur.

Petua 2 :

Sapukan bahagian lebam itu dengan air perahan limau nipis. Lakukan beberapa kali.




6 kabo mende gok:

Zaidah berkata... BALAS

memula buat air teh o limau...pastu barang2 bleh buat hilangkan lebam kat mata...baguslah idah...selain bleh kurus minum air limau bleh untuk kecantikan...tak membazir...

|| a - j . E . E || berkata... BALAS

cik dah try lepas tu gtau kesannye tau... kire nanti boleh buat testimoni

hihi

idah @mama izzya berkata... BALAS

kak zai

a'ah wat air dl..pas sudah recycle la brg2 tu..

idah @mama izzya berkata... BALAS

jee..
insyaallah nnt cik dah try..

shiemz berkata... BALAS

shiemz pun ade mslh bawah mata.. mang eglap la.. tapi mang dr dulu mcm tu...

Farhana berkata... BALAS

hurmm.. yang petua uncang teh tu dah cube.. tak berkesan pun.. huhu