Isnin, Oktober 25, 2010

Pil Resdung OK

hah pagi tadi kan dok citer asik bersin akibat resdung..
memang tak tahan giler asik bersin ajer
sampaikan nak habis tisu wat lap air idung meleleh
akibat tak tahan & rasenyer tak bleh dibiarkan 
kang tak pasal2 idung jadi ropong nanti
cik dah bergegas ke HKS gong badak cari pil resdung
dulu pernah try dah pil ni atas nasihat kakak ipar
sebab anak dia pun makan alhamdulillah cepat pulih
cik dah makan habis sebotol terus baik
sekarang jer jadi balik 

ok atas permintaan rina,cik dah up kan gambar pil resdung tu
rina,resdung ni tak bleh dibiarkan
pas ni gi beli deh
ubat resdung ni banyak jenis kat pasaran
yang ni murah jelah RM 14 jer..
sales girl tadi cakap brand leesa formula pun ok..
harga lam rm 50..

sumber google image..sebab takde masa nak snap botol yang beli sendiri..pilnyer tak lembik cam maajun tu..keras molek cam pil 2 lain..

4 kabo mende gok:

|| a - j . E . E || berkata... BALAS

muke gatal je kan kalau resdung nih... isk isk isk tengah kegatalan muke la nih. huhu

idah @mama izzya berkata... BALAS

resdung ni x semestinya kat muka ajer,,mata,hidung telinga pun ada..mcm cik dah kena hidung ajer..

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

owh, org kampung rupenye..ingatkan jenama OK, hikhik..wokey, nnti nak kene carik jugak nih..memalam tgh tido pon boleh bersin..

idah @mama izzya berkata... BALAS

ok dgn orang kampung tu sama la rina..
byk jenis..nak yg lg elok beli leesa formula