Isnin, Oktober 25, 2010

Hidung Kalau boleh garu kan besh!!

Selamat pagi seme
ceria2 kan ari korang dengan senyuman
tapi...
arini cik dah dok wape nak ceria mana sebabnyer tangan asik kat hidung jerk
penyakit cik dah datang kembali
memang rase tak selesa sangat2
hidung gatal,asik bersin ajer dari pagi tadi
korang bayangkanla cik dah bersin 10 kali dalam satu masa
rase nak tercabut hidung ni
bukan sebab selsema tapi sebab resdung @ seduang
kali ni takde ar seteruk mana pong
dulu lagi teruk hidung tersumbat 
sampaikan bila bercakap jadi sengau
bersin ni memangla bagus sebab leh kuarkan bendasing
tapi yang tak tahannyer 10 kali bersin 
kadang 2 rase malu gak 
kalau berlarutan ni kena cari ubat nih..
cik dah pulak yang rase bosan bila asik bersin
tergendala segala kerja



4 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

ade resdung ke??
cari ubatla weh..
kang boleh tahan kang2 bersin...

Zaidah berkata... BALAS

klu boleh tanggal jap hidung tu n bersihkan baru letak balik ok jugak...gie klinik idah carik ubat...klu asyik bersin aje....tak bleh buat kerja

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

rina pon ade resdung gak..sekali bersin rase macam nak tercabut anak tekak + idong nih..

tp kalau malam ke sumbat idom, susahnak tido..rina selalu kene, benci tau..

armouris berkata... BALAS

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat