Khamis, Oktober 21, 2010

Lari dari rumah bukan jalan penyelesaian

selamat pagi semua
korang baca tak paper pasal bakal pengantin yang dikatakan hilang tu
ntah hape hape kan..
sebab tak mau bernikah dia melarikan diri secara sukarela bukan dilarikan..
macam2 spekulasi
untuk pengetahuan korang Bandar Cheneh tu tak la
jauh mana ngan umah ayah cik dah Felda Neram 1..
dulu pun cik dah sekolah kat Cheneh..
ish..ish malu cheneh..
berbalik kepada citer
sejauh mana kiter ada masalah peribadi or keluarga
lari dari rumah bukan jalan penyelesaian
sebaik2 nyer bincang pape yang patut..
kalau rase diri tak mahu terikat ngan perkahwinan jangan kawin muda2
enjoy dulu puas2


kiter2 yang ada anak ni baik anak lelaki @ anak perempuan jagala leklok
bagi didikan sepenuhnyer
risau pulak memikirkan masa depan anak2 kiter







5 kabo mende gok:

nadia berkata... BALAS

kak dah, ye ke ye dkt ngn umah ayah kak dah?
oo.. msti femes kampung tu leni dop gara2 bdk ni. huhuhu..
xpe la kak dah, jnji mok ayph dier xrisau doh.. siang kang. =)

idah @mama izzya berkata... BALAS

nadia..doklah dekat mana..tp kalu nok g tu 10 minit naik kete..
tu ar malu kg..lg2 tunang ye plk keje ngan pejabat felda..lg malu..

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

ishk, bongok tul lah budak ni..tak paham ngan budak² zaman skang ni..kan dah malu satu family..

buat kasi malu org² kemaman jek..

cheqna berkata... BALAS

idah
cheqna ada pok dare duk neram..dok ingat neram wape..
erm...malas nak komen bab2 lari dari umah ni..
cheqna hari2 main ngan budak lari ekpon..
masih muda remaja dok dang nok mikir panjang..huh!!!

~aSHa~ berkata... BALAS

sangat muda kan...
sian la tunang dia...dituduh menculikkan tunang..alahai..