Sabtu, September 25, 2010

Sape Nak Hadiah Free?=)



salam & selamat pagi
sedang orang laen masih lena diulit mimpi
cik dah kena masuk opis
oloh memamg ari sabtu keje pong..huhuhu

wahai orang kampung sekalian
cik dah nak kabor ni
cik dah telah di tag oleh RINA 
tajuk giveaway seperti diatas yek
dah lama rasenyer x menjoinkan diri dalam giveaway ni






syarat 2 nyer boleh tengok kat SINI

tarikh tutup penyertaan 
1 October 2010, 10:00 am.

cepat sebelum terlambat
oleh itu cik dah nak tag





5 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

hehe, gud luck ye..manelah tau cokdah bertuah pulak ke kan..

anyss berkata... BALAS

Salam,
Saya suka dengan tag "kabo mende gak" hu hu hu

anyss berkata... BALAS

Salam,
Saya suka dengan tag "kabo mende gak" hu hu hu

idah @mama izzya berkata... BALAS

anyss
hahah tu bahasa org ganu lar..hehhhe

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

eheheh..kita kene tag yg ni upenye ye..ingatkan yg atas tu..scroll ke bawah baru nampk..

insyaAllah idah..if free nnti sy join k..thanx ingat kita..:-)