Isnin, September 20, 2010

Meriahnyer raya kan..kan..

Selamat pagi seme..
sihat?ada yang baru masuk keje ker?
jangan tak tau cik dah dah 2 ari keje kire arini dah 3 ari la
tapi pegi opis bertenggek ajer
almaklumlah tak wape sehat bertenggek jela kejenyer..
layan facebook main frontierville
layan gambar raya kengkawan
meriahnyer raye kan..kan
tapi cik dah terlupa nak snap gambar sendiri ngan asben..
gambar fatihah ngan muiz pun main bedal ajer
sangat jeles tau lihat gambar kawan2 sedondon ajer
cik dah ape jadi?
kami tetap biru cuma lain pesen jela..
tapi dalam kamera abg su cik dah ada kut gambar kami sekeluarga
so tunggu ajela dia upload nanti..

ni ajelah antara gambar yang ada..huhuuh..gambar anak ajer ada..
mak pak dia ntah mana pegi dah..
tahun ni kami kaler biru
comey tak kami?
abg long kopiah besar..
mama lupa beli
ada gaya tak?
abah ngan mama nak bawak kami jenjalan raya..
kumpul duit raya..hik..hik
ntah pape anak dara sorang ni..


4 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

rina bari hari ni kerja..macam malas aje nih..

rina pon tahun ni biru..cume echa aje lain skit..tak sempat nak carikan baju kurung untuk dia..

comei fatihah pakai tudung..

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
idah ari2 malas..kui..kui

next time leh tempah baju sama kain ngan mamanyer plk..

seb baik dia nak pakai..sblom ni x smpi 5 mnt terus buang..

LYaFRINA berkata... BALAS

wowww.. tema biru... sweet...
alahai.. samala la ..lya pun tlupa nk snap pic sorang2.. pic 2 org dgn fain tu pun last minute..main tangkap muat j.. sib baik balance...

~aSHa~ berkata... BALAS

takpe terlupa amik gambar...leh buat semula kat studio..leh buat lagi cantik2....leh frame kan sekali...lakonan semula je...ehehhee