Khamis, September 30, 2010

Loya,Pening & Muntah

Loya pening & muntah
memang cik dah tak suka
tapi inilah yang terjadi kat cik dah petang semalam
preknen ker?
oh!tidak..oh!tidak
buat masa skg ni tak mau ar preknen lagi
biar Fatihah ngan Muizzuddin besar lu
sekarang ni tiap2 bulan mesti akan jadi gini
time bulan mengambang ar.
balik keje pun wase musing2 jer kepala
bawak motor pun macam orang tak wape betul
seb baik jalan kampung ajer
sampai umah masuk bilik tido dalam setengah jam
rasenyer cik dah pening sebab lapar 
makan pagi ajer,tengahari makan ngarut2 jer
coklat & cakedis (jajan) hamper orang bagi untuk raya aritu tak habis lagi
air pulak kurang minum
dok dalam ekon tak wape dahaga
wase macam banyak angin lam badan tu yang loya and muntah
cik dah sembang ngan opismate dia pun cam cik dah gak'
tiap kali bulan mengambang mesti pening & loya

korang ada tak wase cam cik dah ni?





2 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

ingatkan nak boleh adik pulok sakni

idah @mama izzya berkata... BALAS

uishh nanti ar dl..

nak tggu cheqna ar dl..br pk tambah lg..