Jumaat, Oktober 01, 2010

Kecik2 dah pandai yek!

Sian tau budak kat bawah ni..orang tak nak kawan ngan dia
siap kena ketuk ngan buku lagi
cik dah yang tengok pun wase kesian
anak sape la ni
budak kat bawah nila tak nak kawan ngan budak kat atas tu..
kecik2 dah memilih tau..nak kena babab agaknyer budak kat bawah ni..


hah ni sorang lagi..tak reti2 ker main sama2..

ketiga2 budak diatas mempunyai hubungan..yang berbaju biru tu semestinye la adik beradik..
anak sape lagi kalu bukan anak cik dah ngan somi
yang berbaju hijau tengah makan tu dua pupu dorang..sek sok jadi kupu2 la...
yang tengah tu namanyer Badihah,umur 2 tahun setengah..
hanya suka pada budak lelaki..tak padan kecik kan..kan
gatal doh kamu yek!hehhhe
si budak laki pun sama2 gatal dah..pandai pulak bahasakan diri ABANG ngan badihah
kelakar jer bunyinyer..kalau bahasakan abang long takde ar cik dah wase geli..
tapi apelah nak diherankan ngan budak2 umur ni
dorang bukan tau pape pun kan
jap baik jap gaduh la jawabnyer..

1 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

is, dia takmo kawan ngan fatihah ye, nak kawan ngan laki aje ye..babab badihah nnti, hehehe..acik gurau aje..

beselah tukan, name pon budak²..kang dah besar sikit, barulah reti malu kan..