Khamis, September 23, 2010

Apa Dah Jadi?

Setelah sebulan berpose ape yang korang rase?
masa pose tu maybe berat masing2 turun kan
tapi bila time pas pose pulak melantak bukan main kan
badan pun naik bagai di pam pam pulak
yelah jamuan sana..jamuan sini..
macam macam juadah ada kan..
tak pegi rugi kan..kan..
cik dah pulak cemana?
masih steady or bagai di pam pam jugak?
hahahah ..gelak dulu yek..
masa pose memang berat turun la..
2 kg jer rasenyer..
ni dah lepas pose tak tahu ar lagi
tapi ari ari timbang sama jer lagi lum ada kenaikan..hik..hik..
tapi berat yang membimbangkan gaks ni..angka 6 tu..
tapi kan rasenyer normal ar orang yang dah kawen ada anak pulak tu 
berat badan naik..
10 tahun dulu angka 4 jer tau
jak tahun lepas yg jadi angka 6 nih..makan dok beringat langsung
tapi jak dua menjak baru sedor diri yang badan berlipat2
tengah usaha la ni
sket jer lagi nak turun ke angka 5 balik
kena berusaha gak ke angka 5 balik
tau ar cik dah ni ketinggian tak wape tinggi tau..151cm jer
bila dah berat angka 6 ni jadi cam 
gemuk pendek pulak...hik..hiks...


p/s dalam kepala kan macam 2 dok fikir bab makanan...rase nak wat soto,mi kari..
uii rajin dok ni...



3 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

uwaaaa, rina ni dari dulu mmg bermula ngan angka 6 ajelah..penak cecah sampai angka 7, tp tu mase preggy..

ni skang ni pon nak beusaha nak turun kepada angka 5, boleh tak?

idah @mama izzya berkata... BALAS

hik..hik..
boleh insyaallah dgn usaha yg gigih pasti angka 5 milikmu jua

cheqna berkata... BALAS

cheqna??
45 kilo je tapi tu 15 tahun dulu hahahaha
skang??
tak payah cakap
hahahaha