Rabu, Ogos 25, 2010

Syurgamu Ramadhan~samarinda


Siri Samarinda terbaru..start pose aritu citer ditayangkan 10.30 mlm..walaupun ngantuk tahan gak mata ni semata2 nak tengok citer nih.
SyurgaMu Ramadan adalah kisah pengorbanan, kasih sayang dan yang paling penting, kemaafan. Tiada nilainya pahala sekiranya ianya berlapikkan nafsu api kemarahan….Dan tiada yang lebih indah dari satu kemaafan… Kemaafan dari dendam yang terpendam…..
malam tadi episod yang sangat menyayat ati..meleleh air mata cik dah..marlia ngan budi mati..sian anak2 dier yatim piatu..
barisan pelakon yang menjayakan syurgamu ramadhan  Elly Suriati sebagai Datuk Paduka Halimaton, Eira Syazira sebagai Marlia, Ungku Ismail Aziz sebagai Yassin, Zarina Zainordin sebagai Aishah, Aripah Damanhuri sebagai Mak Jah, Shahar Yac’cob sebagai Budi,
barisan pelakon cilik..

kalau korang larat melayan mata tengok ar citer ni kul 10.30 mlm..besh jgk..nak citer panjang2 tak reti gak..so korang layan sendirila..tak sempat tengok kat tv..tgk kat tv3 online pun boleh...


6 kabo mende gok:

S.I.T.I berkata... BALAS

time sahur td tgk. dok sedih sgt sbb kak dok ikut cerita ni dr awal. tp bile tgk 'datuk paduka' tu rase sakit hati gok poseng!:P

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

rina tgok sekali, tu pon sbb tertengok..memula tgok dah macam besh aje..kalau nak folow tatau le larat ke tak..

ensem gak yassin tu kan, ahaks..

idah @mama izzya berkata... BALAS

akak siti
time sahur ada gak erk citer nih..mmg ar geram ngan tun tu..terjerit2..menci tau

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
mmg ensem pun..hik..hik..tp rambut dia serabai ar..

S.I.T.I berkata... BALAS

idah,
ulangan ye pkl 4.30 am. kelako je tgk cerita tu arini. yasin gelojoh time buke pose...

idah @mama izzya berkata... BALAS

akak siti
malam td sya tgk sekerat2 jer..
kul4.30 tgh panaskan laukla..dok dang nok petek tv eh..

nurkasih kul 5 kan..