Khamis, Ogos 26, 2010

Kamu memang kejam

Apala dosa si anak kecik hingga sanggup sorang bapa menyembelihnyer..
terkedu bila membaca berita nih..berita sepenuhnyer DISINI malas ar nak tepek..
hati rase tersayat dengan tindakan bapa yang kejam & durjana itu..
citer ni kuar semalam lagi lam paper kan..
mengucap panjangcik dah..
bulan2 pose patutnyer kiter dijauhi sifat amarah.
.bersabar dalam segala dugaan yang mendatang..

Ya Allah jauhi kami dari sifat yang suka menyakiti anak2..sesungguhnya kami amat menyayangi anak2 kami..marah kami bukanla sebab membenci tapi adalah kerana sayang..


MUHAMMMAD MUIZZUDDIN & FATIHAH INSYIRAH 
cinta hati mama & abah..
korang segalanyer bagi kami..

9 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

idah, rina tak bace pon paper semalam..rina tak sanggup nak bace..kesian budak tak berdosa tu..kalau bapak dia sakit mental mmg terlepas tali gantung ler..

LYaFRINA berkata... BALAS

itula.. baru 3 tahun..
skarang byk kes mcm ni.. y baru2 ni kes bapak bunuh istri lps sahur.. tp ank tselmat.. just cedera.. pun gangguan mental..

**makin maju ngara kita.. makin tinggi taraf hidup.. makin ramai y mgalami tekanan mental..

~aSHa~ berkata... BALAS

masa tgk berita kat tv...terkejut nye la...apa la yg ada dlm fikiran ayah dia ketika sembelih anak tu kan...mungkin dia tak tau ketika itu, itu anak dia..

idah, hari2 tu gambar google...asha kat kemaman...kat tunas manja

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
bila baca kes2 camni teringat kat anak sendiri..risau pulak.

idah @mama izzya berkata... BALAS

lya
ramai tul yg sakit mental skg nih..pastu byk kes suami bt sesuatu pada anak & isteri..
dunia skg..

idah @mama izzya berkata... BALAS

asha
tu la..leklok dok sembang ngan wife pegi dapur sembelih anak plk..bln2 pose ada jgk syaitan menghasut yek..

Zaidah berkata... BALAS

bapak dia tu memang sakit mental...tak tahu nak ckap ape dah...sanggup berkelakuan sedemikian

idah @mama izzya berkata... BALAS

zaidah
walaupun dah terlambat hrp2 mereka yg berkenaan sedar..

kiter pun hargai anak2 kiter..

aiDieNa berkata... BALAS

Semua org ada potensi jadi giler.. eloklah kita doakan kesihatan dan kewarasan kita agar senantiasa dilindungiNya..