Isnin, Ogos 23, 2010

lemas dan lemah

huhuhu tajuk kan main lagi bulan pose ni kan
hahha..saje layan diri sendiri..
bosan tulla bulan2 pose ni orang suka moody
macam dia sorang pose kan..
bila bertanya tu wat tatau jerk..
dari dulu sampai sekarang tak berubah2 lagi yek kamu..
sabo la..seb baik jenis bukan reti sound derek..
diam2 jer orang wat gitu ke kiter..huhuuh..
sedih tau..
mak pak jauh (kemamang nung)
saing2 wat lagu tu pulak (kawan2 wat boh layan)
xpelah cik dah oii..
kalu ye tak boh layan sudah ar
bulan2 pose ni kena  banyak bersabar

betul tak?betul tak?
sabar separuh dari iman



8 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

huh, sape lah yg wat idah gitu tu..biarkan ajelah dia tu, jgn kawan ngan die, hikhik..

rina ni lagilah, dok opis sorang²..dah yg busuk tu dah pindah dah..

idah @mama izzya berkata... BALAS

biasa la rina,adat manusia,arini camni esok camtu pulak..sesame ppuan pun nak wat gitu gok kan.mcm kiter ada wat slh ngan dier plk..pdhal xde..

besh ar rina xde dah bau2..huhuh wangi semerbak la jawabnyer

Zaidah berkata... BALAS

bulan pose memang menguji kesabaran agar kita lebih bersabarkan...

idah @mama izzya berkata... BALAS

zaidah
betul2..mmg byk menguji kesabaran

Ain berkata... BALAS

buat dok tahu jer ngan orang lagu tue.....

koho kita layan koho sakit hati....

huhuhu...

cheqna berkata... BALAS

beng layang orang gitu
dok rock cetong..
baik layan lagu raya..besh gop
hahaahahaha

idah @mama izzya berkata... BALAS

ain
tu ar kena sokmo tackle mood org kalu nok sembang..ssh ar gitu kan.
tp xpe sek sok dia okla tu

idah @mama izzya berkata... BALAS

cheqna
dokleh layang ar lagu raya awal2 nangis leleh air mata kekgi..