Rabu, Ogos 04, 2010

Fatihah @ klinik

Pagi tadi cik dah masuk lambat..bawak fatihah g checkup..patutnyer bulan lepas kena pegi tapi banyak sangat hal tiap kali rabu..asik bertangguh ajer..cek up untuk anak setiap ari rabu jer kat klinik desa bukit cempaka tu..bila fikir² minggu depan dah puasa so baik pegi arini lagipun big bos outstesen..canteekk..
so pagi tadi awal2 7.30 cik dah ngan fatihah dah bertenggek depan klinik..no giliran 2..ushh rupenyer ada lagi yang awal..
Arini Fatihah dah 1 tahun 8 bulan 3 minggu..berat badan dia tak wape naik pun..hanya 9.70kg sahaje..ish..ish anak orang laen umur setahun tu dah cecah 10 kg lebih dah..tapi cik dah takde ah risau sangat sebab fatihah ni jenis yang suka makan..mungkin timbangan tak wape naik sebab dia terlalu lasak kut..kih..kih...
layan jelah aksi Fatihah kat klinik erk...

Aksi bersahaja dari anak mama..seb baik orang tak ramai..lehla layan berpicas walaupun hanya guna henpon sony jerk..
tengah makan kuih sebab pagi tadi tak sempat makan..kejor giliran punyer pasal..
ishh tak senonoh betul anak dara cik dah ni...spender nampak wat tak tau jerk..
dah bosan2 fatihah tunggu kat pintu lak merenung nasib..kui..kui...
tengah perati orang disekeliling...heran gamoknyer..biasa dok bertiga (fatihah,abang long & tok)jer kat umah tu..

nak balik da..kul 8.30 dah siap..itu yang untungnyer datang awal...cik dah pun takde ah terkejar2 sangat nak masuk opis sebelum kul 10..leh la relaks2..makan2 dulu sebelum g keje..

♥♥♥♥
cik dah pun timbang gak tadi..huhuuh..
berat 64kg..huuhu
harap2 bulan pose ni turun la..

10 kabo mende gok:

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

ringan gok si fatihah ni yek.Aisyah dah masuk umur 2 tahun pun baru 8.5kg.menten slim hhehe..takpelah cik dah asal anok kita chat kan.

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

owh pegi kenek ye..dah nak masuk 2 tahun dah fatihah..

samelah kite idah, brat 64kg. huhuhu..

idah @mama izzya berkata... BALAS

cik yah
tu lar pasal..kalu makan dok breti..tp time timbang ciput jer naik..

idah @mama izzya berkata... BALAS

rina
bln 11 nnt genap 2 thn la..kjap jerk..

hehhe..sgt tensen bila dikatakan gemukss

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata... BALAS

owhh..ringan senang nak dokong. if hantap cam rafiq mmg rsa malas je nak kendong. hehe..10 kg. dah. cam bawk beras sekampit.

ehem2..kita pon berat masih jauh nak kejar ni
harp2 bln pose dpt kurangkan :-)

idah @mama izzya berkata... BALAS

rose
skg sya dah malas nak dukung dier..
biar dia jln sendiri..

sama2 la kiter mengurangkan berat yek!

mummyar berkata... BALAS

salam kenal...

berat tu ok la jugak rasanya.....tapi comel la dia...x nampak kurus sgt pun

Zaidah berkata... BALAS

janganlah berat sangat tak larat nak angkat...yang penting dia sihat...n berat maintain naik skit tiap bulan...firas pun tak naik bulan lepas..huhuhuhu

idah @mama izzya berkata... BALAS

mummyar
aii salam kenal jgk
berat kalu dukung dier..tp mmg x caye berat dia x smpai 10kg pun..

idah @mama izzya berkata... BALAS

zaidah
betul2..ape yg ptg anak2 ni sihat..
mintak dijauhkan segala penyakit..