Rabu, Ogos 04, 2010

Scott's Emulsion

cik dah nak share pasal scott's emulsion..pakat2 baca deh....


♥♥oren scott's emulsion membantu membina daya tahan diri dari jangkitan.Minyak ikan kod dan Vitamin A membantu sel2 epithelial diruang pernafasan supaya sentiasa sihat dan mengurangkan risiko jangkitan organisma di dalam badan
♥♥oren scott's emulsion mengandungi vitamin dan zat penting untuk pertumbuhan dan perkembangan kanak2 yang sempurna.Vitamin A adalah perlu utk pertumbuhan otot dan memainkan peranan penting dalam pemeliharaan kesihatan dan kecergasan kanak2(dan jg org dewasa).Vitamin D adalah perlu untuk pertumbuhan dan pemeliharaan tulang dan gigi yang kuat.juga mengandungi khasiat yg penting untuk pencegahan penyakit tulang lemah
♥♥oren scott's emulsion mengandungi kalsium dan fosforus yang membantu memastikan pertumbuhan tulang dan gigi yang sempurna
♥♥oren scott's emulsion adalah mujarab untuk membantu tubuh mendapat keperluan harian Vitamin A,D,Kalsium & fosforus
♥♥ia juga membantu memelihara dan mencegah kekurangan vitamin A & D akibat dari pemakanan yg tidak seimbang ataupun apabila keperluan meningkat
♥♥oren scott's emulsion membantu menyempurnakan kesihatan dan melindungi diri anda dari kekurangan khasiat yang diperlukan

scott's emulsion


lately anak cik dah selsema & panas tubuh (demam) tapi tak melarat la..mungkin sebab banyak makan durian kut...kui..kui..
bila dah selsema memang cik dah bagi dorang scott's emulsion 
so far so good la..
mak mertua cik dah pun minum aritu terus tak jadi selsema..
alhamdulillah..

masing2 berebut nak vitamin...asik dok mintak jerk..

sabo yek abang long...ikut turn...
dulu masing2 susah benor kalu nak makan ubat demam..tapi bila ajak berscott's emulsion ok jerk....

~tapi cik dah dok wape nok bulih telan scott's emulsion ni..wase cam melekat jer kat kerongkong..kui..kui..
kalu yg jenis pil gamoknyer muntah terus kut...

3 kabo mende gok:

mummyar berkata... BALAS

mmg bagus kan benda nih...tapi ai x bagi selalu sbb takut ank jadi gemuk...mcm adik ai dulu...my mom selalu bagi minum ni...tau2 badan dia...gemuk sungguh.....hehhe

idah @mama izzya berkata... BALAS

mummyar
idah x bg ari2..
time selsema@ krg sihat jer idah bg..

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

budak bawah 1 tahun boleh makan tak? echa kalau sesema mmg makan berminggu ler..kesian kdang2 tu..