Khamis, Julai 22, 2010

Pengat Durian + Nasi Putih

Perhatian..perhatian
sekarang musim durian so macam2 leh buat...
ada orang wat pengat,cekodok,makan gitu2 jer
tapi ape yang cik dah suka kalau durian tu makan ngan pulut + santan gitu2 jer..sedap..
tapi tak terbuat pun lagi...
balik keje petang semalam mak mertua buat pengat durian tapi pulutnyer ngak ada..hehhhe..
so pilihan yang ada makan ngan nasi putih...ok gak dok la muak sangat...
korang pernah try ker..hehhe..
uii anak2 cik dah suka benar makan pengat durian tu...
seb baik mak mertua cik dah rajin masak2..
kenyang perut anak beranak...
nak harapkan cik dah rasenyer tak terbuat kot..

p/s..cekodok durian tu org belah utara selalu buat kan..sedap gak...
pestime makan masa pegi umah mak mertua kakak kat tanjung malim..



2 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

salam

cheqna wehi gok jeput duyan tu..sedap..=)

idah @mama izzya berkata... BALAS

skali skala makan sedak gok kan..
kadang2 nangka ngan cepedak pun wat jeput