Rabu, Julai 28, 2010

Gunung berapi nak meletup ker?

gambar sekadar hiasan jer

Apakah perasaan korang bila dengar ada orang kondem2 korang kat belakang?
lebih² lagi orang tu punyer hubungan yang dekat ngan korang
sure panas ati kan...

sedih tu memangla sedih tapi wat biasa² jer..
ikutkan hati memang la rase nak marah
tapi kena banyak bersabar la..
selawat banyak²
insyaallah segala perasaan marah pasti hilang...

Alhamdulillah pagi tadi ada yang sudi mendengar luahan hati cik dah
terus hilang perasaan panas ati tu..
yelah orang pompuan kan cepat melenting
lebih² lagi bila dekat bulan nak mengambang nih...

p/s~duhai hati jauhkan dirimu dari berfikiran negatif..
biarla ape orang nak kata asalkan hidup kiter tak diganggunyer...


4 kabo mende gok:

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

sabau je cik idah..mulut orang ni memng takleh ditutup..kondem orang pandai, diri-sendiri pon tak tak betol kan.

idah @mama izzya berkata... BALAS

cik yah
betul2..
tu ar suka no kondem org..
diri sendiri tak betul mana pong..bila kiter v nasihat..tak maunyer dengar..

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

mmg ler sakit hati kalau kondem blakang2, kalau brani face to face lah kan..nyamfah ngan org macam ni..

idah @mama izzya berkata... BALAS

mmg nyamfah tau
klau ye kata depan2 besh jgk kiter balas semula..
hahhha..
yg jd mangsa org yg sampaikan tu..hehhe...