Selasa, Julai 27, 2010

oh fatihah insyirah

hati mana yang tak keruan bila melihat anak jatuh kan..seaktif mana sekalipun anak..inilah yang terjadi pada anak dara cik dah..ya ampun lasak giler..tak padan ngan pompuan nih..kalah abg long muizzuddin tau...panjat sana,panjat sini..sesenang dia jer panjat...aduss..tapi kes yang terjadi bukan sebab panjat2 la..si fatihah ni berlari lari pastu jatuh & tersadung bantal kat ruang tamu..ntah camaner dahi dia terhantuk kat kerusi..memang kuat giler ah menangis..cik dah cuak giler bila lihat dahi dia cam terbelah..tapi bila perati takde pulak darah mengalir..
huhuuh..takutt...
inilah rupa dahi orang bertelur plus ada tambi gitu...upah susu terus tak nangis dah..
ni time nak tido...tengok dahi dia tu..toresan panjang tul.harap2 cepat la hilang..


4 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

alahai, kecia betul, bengkak dah dahi dia..

idah @mama izzya berkata... BALAS

tu ar sian dia..skg dah kecut sikit..tggl parut jer lg..tp still sakit la...

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

siannya..lasak gak anak dara ni yek..sapu ubat tak tu?

idah @mama izzya berkata... BALAS

cik yah
mmg lasak giler
kadang2 mamanyer asik hot jerk..
cam singa lapar