Rabu, Julai 28, 2010

I'm Hot Mama

Bukan sebab vogue @ seksi ye hot mama nih..
i'm hot mama bila anak² tak mau dengar cakap
kadang² geram rase nak jerit kat telinga dorang
hahhaha boleh nak buat camtu..
kalau boleh cik dah tak mau ah perasaan marah menghantui 
bila dah marah syaitan suka..
kan..kan...kan..
pahtu mula la sakiti anak²..
mintak² la cik dah dijauhkan dari seme tu..

biasanyer cik dah jadi hot mama bila time balik keje..
penat oii walaupun dok kat opis melangut jerk..
yelah 8 jam dok kat kerusi jerk
pahtu balik rumah cam tongkang pecah
pahtu anak²  bila disuruh wat tatau jerk..
uish masa nilah ati mendidih jerk..

bila malam menjelma time anak² dah tido 
perati jer muka dorang 
terfikir gak dorang ni ingat ke tak la mama dia marah² tadi
anak²  ni penyejuk hati sebenarnya
marah tu sebab sayang..
sape tak sayang anak oii...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ginilah kut gaya cik dah bila jadi hot mama..

9 kabo mende gok:

Ain berkata... BALAS

ikutkan hati memang tak nak dan tak suka marah anak2 kan...

tapi tu la, kadang perangai dorang yang tak nak dengar cakap kita buat hati kita mendidih....

tu yang rasa nak mengaum jer kita...

huhuhu..

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

hikhik, takutnye tgok idah bile time marah..

samelah kite, kadang2 ni macam tarzan dah kat umah tu tau, anak baru tecit tu aje..

idah @mama izzya berkata... BALAS

Ain
mmg pun..mendidih jer ati
tp klau boleh nak elakkan marah2
kang x psl2 naik darah nnt

idah @mama izzya berkata... BALAS

az rina
mmg bekeng giler idah ni..

huhu cane la org yg ramai anak kan..

Zaidah berkata... BALAS

amboi klulah idah bleh mengaum macam tu....bergegar dunia...kekadang memang geram bila kita suruh anak3 diorang buat tak tahu...grrrrrrrrr

idah @mama izzya berkata... BALAS

zaidah
aritu dah test mengaum,,
hbis dorang pakat gelakkan mama dier..huuhuuh..

SYANI berkata... BALAS

jangan hot selalu... buruk no muka kalau mengaum cam singa tu..hehehe

idah @mama izzya berkata... BALAS

syani
hahha..mmg buruk pun...tp tu singa la..
mamanyer xde ah nak mengaum camtu skali..hahhha

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata... BALAS

jangan bekeng ngat mok, kekgi muka cepat keddut hahha