Sabtu, Julai 31, 2010

Dapat anak sedara lagi

Produktif betul kakak cik dah yang sorang ni..Alhamdulillah pagi tadi Kak Ya telah selamat bersalin anak yang ke 9..baby boy ni cucu ayah yang 23..ramaikan..tapi tentu orang lain lagi ramai kan..
Pape pun tahniah cik dah ucapkan untuk kakak..
inilah Kak Ya kakak cik dah yang ke 3..yang laki tu Abdul Wafi 2 tahun anak kakak no 8..

p/s~ Kakak nampak relaks jer anak ramai..tapi cik dah cam mikir pulak nak tambah lagi..yelah keje tak menentu..dapat 2 orang pun rase cam dah ramai jer..sebab 2-2 nyer lasak yang amat..gamat rumah kalau dorang main.


4 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

wow, dah 9 org dah..tahniah bt kakak idah..kite ni blom tentu dapat brape, sorang ni pn dah macam penat kan, hukhuk..

pape pon besar pengorbanan ibu yg anak ramai ni..

idah @mama izzya berkata... BALAS

tu la kiter anak yg baru 2 3 org ni..mengeluh bkn main kan..

papepun anak adalah anugerah yg x ternilai

AYU berkata... BALAS

tahniah..ramai da anak sedara ye...idah, 2 tu x bky..apa kata tambah la lg satu..x nak lawan ke kakak ya awak tu..hehe

idah @mama izzya berkata... BALAS

ayu
ish rasenyer tak terlawan la..
klau nak lawan gak..kena buncit tiap2 thn la..
kih..kih...