Jumaat, Julai 30, 2010

Menyamar pelajar untuk abadikan dalam YouTube

Ada jugak erk kes camni..dilaporkan dalam paper kosmo 7 bekas pelajar sebuah sekolah menengah di Taman Melawati ditahan menceroboh kawasan sekolah dikatakan hanya mahu mengambil video kenangan untuk dimuatkan dalam laman Utube..
ish..macam2 budak zaman sekarang..kok ye pun nak ambik video sebagai kenangan bagitahu kat cikgu ke pengetua ker barang seposen dua..ini tidak wat keje tak wape ikhlas tak pasal2 kena tahan polis...
malu yang dapat sebagai kenangan..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
besh jugakkan klau dapat ke alam persekolahan..rindu kat kawan² ,cikgu²
cik dah dulu sekolah kat SMK Ceneh Bharu,Kemaman..
banyak kenangan kat situ..
SMKCB pun dah banyak berubah..
cikgu2 lama seme pakat pindah..huhuhu
yang tinggal cikgu cikgi yang baru jela & 2 3 kerat cikgu cikgi lama..
segan dah nak masuk  SMKCB..tengok kat luar pagar jela jawabnyer...



1 kabo mende gok:

az rina a.k.a jaijina berkata... BALAS

macam ni pon ade jugak ek..macam2lah budak skang ni kan..len kali pk dulu sebelom buat, ahaks..