Selasa, Ogos 05, 2014

Semanis Senyuman Muncul Kembali..^__^

hai..hai semua..dah lama menyepikan diri..kali ni muncul kembali..mesti xde yg rindu cikdah kan..
papepun cik dah nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR & BATIN
alhamdulillah raya kali ni tersangat istimewa dengan kehadiran ahli baru
jeng..jeng...jeng
MUHAMMAD MUSTAQIM
04/06/2014
3.60 kg
2 bulan dah pun
dalam bergembira masih tak lupa pada yang tiada..tahun ni merupakan tahun pertama beraya tanpa arwah ayah & tahun ke tujuh tanpa arwah ma.
AL-FATIHAH
88888888888888888888888888888888888888
raya yang simple 
permata hati kami 
MUHAMMAD MUIZZUDDIN, FATIHAH INSYIRAH & MUHAMMAD MUSTAQIM
dan yang paling best skali
^
^
^
^
cik dah sudah kurus...yihaaa.......tapi tak tahu la bertahan berapa lama...

6 kabo mende gok:

Rizziela berkata... BALAS

mmg bestkan kalau lepas bersalin..badan turun mendadak..

samalah..sy pun mcm gitu..tp lepas anak dah stop bf nanti..naik mcm dipump2 plak

cik dah faridah berkata... BALAS

rizziela~kan,,kan,,time ni mmg suka sbb leh pakai baju lama2..

jaja_NorLiza berkata... BALAS

SELAMAT HARI RAYA CIK DAH....menanti nak kurus cam cik dah gak! hehehe

cik dah faridah berkata... BALAS

~jaja_norliza
slmt ari raya

Nadya Bubble berkata... BALAS

Wahh tahniah!
Comel baby :D

Deq's Qienz berkata... BALAS

selamat hari raya kak :)