Rabu, September 25, 2013

ada apa dengan mimpi

hai....ada rindu cik dah tak?sekarang tak wape ada mood nak berblog..entry pun dah kurang...tak tahu nak kata..bersawang bukan main kan...
nak citer pasal mimpi..orang kata mimpi ni mainan tidur jer tapi kadang mimpi ni salah satu petanda jugak..tapi cik dah sendiri tak tahu nak kata apa...ada yang cakap sejenis gangguan kalu mimpi pelik2

begini ceritanya,cik dah pernah mimpi buang air besar tapi dalam mimpi tu bukan cikdah yang membuang..orang lain la..opps ada yang geli ke citer pasal berak ni..sori erk..cik dah nak share pasal mimpi je ni..takde niat lain erk..kalu rasa pengotor jangan teruskan bacaan yek!..

cik dah gugel pasal tafsir mimpi..tapi setakat ni tak pernah tanya ustaz la..tanya kawan2 pun dorang memang tak tahu..jawapan yang cik dah gugel  "Anda akan ditimpa musibah @ kehilangan sesuatu"
berdebar jer kan bila tahu maksud tu..tapi cik dah anggap mainan tidur jer..3 kali mimpi pasal org membuang air besar ni..kalu tak silap sebulan sekali..bulan 4 5 dan 6..bulan puasa takde la pulak mimpi pelik2..

last skali mimpi masa 5 syawal baru2 ni...kali ni cik dah sendiri yang berak...siap bunuh ular putus 2...ganas la pulak sampai terputus ular tu..memang berdebar la bila mimpi gitu...dan teringat sokmo tafsir mimpi tu "akan kehilangan sesuatu @ ditimpa musibah."..

tak tahu la ada kaitan ke dok mimpi tu dengan ayah cik dah meninggal 10 syawal aritu..
biasa kalu orang nak meninggal mimpi gigi tercabut kan?cik dah pun xdok jawapan untuk mimpi ni dengan kematian..mungkin petanda jugak la kut...
**************************************************

arini sebenarnya 40 hari pemergian ayah..2 3 ari ni memang ada mimpi pasal arwah
dan pagi tadi cik dah mimpi arwah ma pulak..agaknya cik dah rindu sangat kut tu yang terbawa2 dalam mimpi...bila dah mimpi tu cepat2 la bangun & terus meleleh airmata...arwah ma meninggal thn 2007..mimpi tu jelas muka arwah..cik dah tengah bersihkan diri dia..sikat rambut dia ...huhuhu...

ada kawan cakap cik dah ni kuat..mampu bertahan kehilangan kedua orang tua...
bagi cik dah kuat kat depan orang jer kut..ape pun kita kena redha pemergian dorang..selalu hadiahkan alfatihah..
arwah ayah & arwah ma

ayah : 17 Ogos 2013 ( 10 syawal)
ma :2 Oktober 2007 (9 Ramadhan)

3 kabo mende gok:

mama leen berkata... BALAS

banyak edekah al fatihah cik dah..

Sherwieyna Muzzawer berkata... BALAS

AL FATIHAH BUAT MEREKA YANG TERSAYANG..

Rizziela berkata... BALAS

sedekahkan Al Fatihah

Al Fatihah