Isnin, Mei 27, 2013

Ambik perhatian semua....pesanan dari opah


Opah sape? ala opah upin ipin la

opah pesan






" Orang yang TAK solat , ALLAH akan tarik NUR di
 wajahnya 

cantik macam mana pun , make up tebal pun tetap 

TAK nampak seri "





amacam terkesan dihati tak pesanan dari opah tu.....sama2 kiter perbaiki diri..memang kat pasaran sekarang bermacam2 produk kecantikan.......jadi sebelum cantikkan luaran marila sama2 kiter cantikkan dalaman jugak...


Sabda Rasulullah (s.a.w)

"Apabila seseorang hamba muslim atau mukmin berwuduk, lalu ia mencuci wajahnya, maka akan keluar dari wajahnya setiap dosa yang ia lihat(yg haram) bersamaan dengan air atau bersama titisan air terakhir, bila ia mencuci kedua tangannya, keluar dosa2 yang dilakukan kedua kakinya bersamaan dengan air atau bersamaan dengan titisan air terakhir hingga ia keluar dlm keadaan bersih dari dosa"



dah ada wuduk tu teruskan solat yek bila masuk waktunya.....

pesanan ikhlas dari cik dah...untuk diri sendiri keluarga dan juga teman2 sekalian.....





6 kabo mende gok:

mama_saly berkata... BALAS

owh si opah upin ipin..hehe nk tgelak.dh terbayang2 riak n suara opah ni.
betul tu cik dah, solat adalh tiang agama.tk smpurna/cukup solat maka tk smpurnalh keseluruhannya..:)

teratai berkata... BALAS

Amat bagus pesanan opah upin ipin tu...jadikan amalan berwuduk sepanjang masa...insyaAllah :)

~aSHa~ berkata... BALAS

betul2 pesanan opah tu...

diana berkata... BALAS

betul..betul...betul...

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

baik opah..InsyaAllah...eh..lame x singgah sini

Cikda berkata... BALAS

terkesan..terkesan..terkesan..

terima kasih opah.. sayang dier.. :)