Khamis, Disember 06, 2012

yea yea balik kampung....

hahaha tajuk macam budak kecik dapat gula2 pulok...
sebenanrnya cikdah berhajat nak balik kampung...bukan berhajat sangat pun tapi memang kena balik la....ayah sakit tu...bukannyer orang lain.ayah cik dah msuk HTAA tapi dah boleh kuar dah petang ni...lega sangat2...mungkin kesilapan cik dah tak boleh berada awal bersama2 ayah di HTAA...alhamdulillah umi ada untuk jaga ayah......ayah kena tahan wad bukan sebab diabetesnyer aka ibu jari kena potong tu..yang tu dalam proses pemulihan...beransur baik dah..tapi baru2 ni ayah muntah 2 hari berturut...angin lebih sebab tak leh telan makanan...jadi keputusannyer bawak ke kecemasan
masuk air berbotol2 baru ok..muntah dah ok skali gatal2 badan pulak..macam orang kena campak...
dah gatal harusla garu kan..harap2 tak memudaratkan...orang kencing manis ni memang kena hati2 dengan sebarang bintik2 kecik..takut merebak menjadi besar...like yang terjadi kat ayah...bijik kecik kat ibu jari kaki dan akhirnya ibu jari x dapat diselamatkan....

kali ni cik dah nak balik dengan bas...ikut perancangan nak balik sorang2..anak2 tak boleh ikut sebab kat HTAA x boleh masuk budak2 bawah 12 tahun...tapi tula kesian sungguh.......tapi ayah dah boleh balik tu...bolehla bawak salah sorang..ish tak boleh bawak 2-2 naik bas..susah nak handle nanti.....hehehe...

abahnyer tak ikut sebab penghujung tahun dah ni kan..cuti takde....huhuhu....

3 kabo mende gok:

Sherwieyna Muzzawer berkata... BALAS

salam.

selamat bercuti dan semoga selamat sampai ke kampung ye :)

Riedaffya ibrahim berkata... BALAS

semoga ayah cepat semmbuh ye...

teratai berkata... BALAS

Semoga ayah cik dah cepat semboh..amin.

Kak baru je balik kg 4 hari je balik!

Hari khamis dah balik ke kuantan semula!