Khamis, November 22, 2012

tengok boleh pegang jangan harap




comey kan baby kucing ni...........tapi bukan cik dah punyer
tadi tengok kat fb anak sedara..alahai comeynyer....
tapi cik dah tengok kucing boleh tapi jangan harap la nak belai2......
ntahla tak suka...fobia kut...
cik dah memang suka kucing tapi bukan tahap belai2 kelek2 la
masa dulu2 selalu sangat kena cekau ngan kucing
lambat bagi makan membelit la tepi kaki....rimas.....
kadang2 tengah syok makan  kat meja..kucing panjat kat kaki...dan2 terkejut terus kena cekau.......

rumah mil banyak sangat kucing..tapi kucing kampung la
anak2 cikdah dua dua suka kucing
molek2 ada dok kelek kucing 

ada 2 ekor baby kucing baru
gebu2 ..harap2 dangla membesar


sape suka kucing sini?

9 kabo mende gok:

SYANI berkata... BALAS

Suka tengok kucing ang comel.. tapi nak membela & membelai tu idak le kot..

cheqna berkata... BALAS

x leh pere starang

Siti berkata... BALAS

kak jenis geli dgn binatang berbulu mcm kucing, arnab, tikuih dll. kdg2 pegang teddy bear pon kalu dang mari raa dia kak buleh lepor bear tu. kekeke...

keluarga beloh mertua kak mmg jenis bela kucing. mmg jenis kelek bowok tido la. adoi la...

Hilmirda Daud berkata... BALAS

Amy pun suka kucing..
kalau dulu kat kampung bolehlah bela tapi skang tak sanggup.. anak2 pulak tak boleh kena bulu kucing.

Yaya Azura berkata... BALAS

yaya tak suka kucing tapi bukan tahap benci tau..
cuma geli nak memegang..hihi

Sherwieyna Muzzawer berkata... BALAS

salam.

saya pun suka tengok kucing, tapi kalau nak pegang memang tak boleh. takutttttt..heee

rieda_ffya berkata... BALAS

sy suke jugak...dlu pernah ade..yg satu da mati kene langgar..satu lagi hilang..ade orang rembat...sape x suke kalo kucing ade darah campuran kucing siam n kucing kg?...sedih ingat kat Tommy n Ben..

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata... BALAS

saya takut kucing.
bukan tak suka, cuma geli...heheheh

hainom OKje berkata... BALAS

OKje suka kucin tapi malas nk bela he..he...