Selasa, November 20, 2012

Tahniah Adik2 UPSR,insyaallah boleh!!!

Assalamualaikum wrt wbt...........


Selamat pagi.........ape kabar?
alhamdulillah debaran adik2 upsr akhirnya berakhir......senangla nak bercuti.....boleh buat preparation untuk masuk sekolah menengah pulak......
dengar citer result upsr tahun ni menurun dari tahun lepas...tapi ramai jugak yang peroleh 5A..
adik2 sekarang semua bijak2..
Tahniah cik dah ucapkan semua adik2 Upsr..yang tak berjaya tu boleh usaha lagi bila masuk sekolah menengah nanti....

dan sekalung tahniah juga untuk ADIK AIN...anak umi (adik tiri...cik dah kan anak bongsu) sebab dapat juga 2A..selebihnya 3C...okla tu meningkat la dari periksa percubaan aritu yang takde langsung A...ayah cik dah janji nak kasi hadiah kalau ada A.....

dan tahniah jugak untuk anak sedara ADLAN HIDAYAT sebab dapat 5A.....terer erk......kalah maksu ni....tapi maksunyer dokla pandai pun....


********

korang pulak ada tak anak,adik,@ anak sedara yang amik result UPSR?
anak sulong kak zue annaleeya  pun dapat 5A...tahniah......


6 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

tahniah...
guane ganu jatuh doh weh..
ekekeke

missGogreen berkata... BALAS

adik kite next year dah form 2..ok lah jgk result dia tahun lepas & dpt masuk sekolah berasrama penuh & dpt tawaran program khas utk bdk luar bandar.tp bila dah masuk sekolah hebat,lain plak mslh dtg..kena buli..awal tahun tu merengek la jgk nak pindah masuk skolah aliran biasa je..tp skng dah ok sket dari dulu :)

Kesuma Angsana berkata... BALAS

tahniah pada semua yg berjaya, yg len boleh cuba lagi

rieda_ffya berkata... BALAS

tahniah pade mereka yg berjaya..anak buah pon ade amik upsr..

TiranaAduka berkata... BALAS

salam sis
Jalan2 pagi dtg sini

Sherwieyna Muzzawer berkata... BALAS

Tahniah untuk mereka yang berjaya!