Rabu, Oktober 10, 2012

Manusia tak lepas dari PHD

Assalamualaikum wrt wbt............

PHD tau ke tak?pas habis darjah erk...erm bolehla.....
dulu bukan main susah nak dapatkan PHD
kena belajar and terus belajar......baru dapat PHD
tapi orang sekarang sesenang jer dapat PHD..free lagi..............
korang nak?ermm toksahla.............apela yang dengan PHD ni
PHD yang cikdah maksudkan ni PERASAAN HASAD DENGKI
manusia sekarang ni ramai sangat yang pendengki
tak kira ar dalam ape segi pun...pekerjaan,perniagaan..erm dalam adik beradik pun ada yang PHD jugak
lumrah manusia gituka..tak puas dengan segala yang ada..tak mensyukuri nikmat
kot ye pun nak berdengki2 buatla secara sihat...
usaha lebih lagi supaya lebih maju..ni makin menindas ada ar...
kesian yang jadi mangsa.............



sama2 kiter jauhi perasaan hasad dengki (PHD) sesama kiter
buang yang keruh amik yang jernih.......

5 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

moga2 kita x dokla perasaan itu...

rieda_ffya berkata... BALAS

InsyaAllah...semoga kite dijauhkan dari phd tu idah ye..

mama leen berkata... BALAS

ye betul... nak buang senang ja.. kena positif thinking selalu.. :)

Sherwieyna Muzzawer berkata... BALAS

Yup betul..semoga kita semua dijauhkan drp PHD NI..

suhaina laui. berkata... BALAS

moga juah dr prasaan gtu ;)