Rabu, September 05, 2012

Rahsia ler sangat kan...........

 takde keje cari keje..........main klik2 kat facebook.....
sekadar suka2 ajer....kalu betul pun sekadar kebetulan ajer.....


 besday tu betul yek....bulan dua tahun depan korang siap2la bungkus hadiah kasi cik dah yek......
dan sesungguhnyer tahun depan genap 30 tahun............huhuhuhuh........




alamak sedapla pulak nasi goreng pataya........(nasi goreng bungkus  telor jer pun..hehehehe)
dan yang penting kalu cik dah g umah korang tak payah susah2 wat air kacau gula...... air kosong pun jadi...hik...hik..




3 kabo mende gok:

rieda_ffya berkata... BALAS

cik dah..tahun depan umor kite same...waa..makin tua la kite erk...bagi address opis la..nnt pos kad..

Noli@Ibu Wafa berkata... BALAS

ehhh same beday la kiter..org ganu gop..hehe..tapi muda setahun la..hihi..eksaited jupe org beday sama...26/2 ;)

teratai berkata... BALAS

Rupa2nya Cik Dah ni muda belia lagi berbanding kak ni...dah masuk 50 thn ni!