Rabu, September 19, 2012

5 tahun dalam perkhidmatan....

Assalamualaikum wrt wbt......


ape kabar semua....heheh baru nak bersiaran.......
rupanya dah 5 tahun cik dah bekerja kat sini
alhamdulillah berjaya harungi
pejam celik pejam celik sekejap jer rasenya........
kalu dulu tak sampai setahun mesti dah nak berhenti...almaklumla dok kat negeri orang kan
alhamdulillah bila balik kat negeri sendiri......Terengganu Darul Iman......
kerja bertahan jugak sampai 5 tahun........
dan sebagai ganjarannya....semasa family day 8/9/12
semua staff yang berkhidmat 5 tahun hingga 15 tahun dapat "sesuatu"
okla tu kan dari tak dapat apa2........



tahun2 yang mendatang tak tahu lagi la keje kat sini ke tak...anak2 pun dah nak masuk sekolah...
lepas ni kena tumpu perhatian lebih kat dorang pulak.......






3 kabo mende gok:

rieda_ffya berkata... BALAS

tahniah cik dah..semoga trus success tau...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata... BALAS

tahniah ..moga lebih maju di masa hadapan

Yaya Azura aka Naz Azra berkata... BALAS

tahniah...
hadiah apa yg masih berbalut tu ? ^-^