Khamis, Ogos 16, 2012

Majlis berbuka puasa yang tak jadi

salam ramadhan....

kisah yang tak dijangka..semalam sepatutnya ada majlis berbuka puasa untuk semua staff kilang
tapi tak jadi disebabkan kelalaian pengurusan restoren...kesian sangat2 kepada kawan2 yang dah pun sampai kat restoren tu...bukan sorang dua tapi 47 orang..ngeng ape restoren ni
tak tahu ke orang dah la berpuasa..skali buat camtu pulak...jawabnyer balik saje la semua staff yang dah sampai tu..

bila kiter komplen dorang cakap kiter tak konpem..tak bayar booking..kepala hotak ngko....bulan puasa nila banyaknyer dugaan kan..mulut pun jadi celupar..tak rase bersalah ke bagi alasan gitu..sedangkan semua tu kesalahan dipihak restoren sendiri...sehari sebelum orang dah konpem..bukan sekali coll tapi berkali2...tak konpem lagi ke kalu dah berkali2 tepon...pastu orang nak bayar booking dia cakap tak payah...so sape yang salah..........kami jugak ke yang salah...
so sekarang ni kami dah blacklist terus  restoren ni..takde dah makan2 lagi kat sini yep!!

bukan kami jer yang terkena..sebelum ni pun dah ada yang terkena...nasi tak masak...lupa kut..lauk jer ada..

kalu nak tahu restoren ni area gong badak...meh nak bagi nama terus..supaya takde yang terkena..sape2 yang dok area cik dah mungkin tau la...mari sama2 blacklist Sri Wangsa Seafood Garden Gong Badak..
bukanla nak tutup rezeki dia cuma pengajaran supaya tak terkena lagi........


menu yang di senarai......"sup hari ini"...........hahha kelakar kan...skali betul2 dpt sup hari ini aka sup hari rabu.........ala2 wakenabeb!!!!!




7 kabo mende gok:

inazamri berkata... BALAS

selamat menyambut lebaran dan maaf zahir batin dari akak sekelurga.Ok taknak gi gak restoren tu hihi

cheqna berkata... BALAS

dok ajing g agi situ
nyaknyer plop kokrang...dok baik r...

cik dah faridah berkata... BALAS

@inazamri
selamat hari raya utk akak sekeluarga...

cik dah faridah berkata... BALAS

@cheqna
mmg nyaknye..seb baik dok g..dokla frust sgt

ainnoraini berkata... BALAS

selamat menyambut hari raya yg bakal tiba tak lama lagi...

maaf ye jika terdapat silap dan salah sepanjang perkenalan kita dialam maya ini...

cik dah faridah berkata... BALAS

@ainnoraini

selamat hari raya

rieda_ffya berkata... BALAS

kesiannye..yg dtg ramai tu balik camtu je..bagus gak bg name..at least jd pengajaran..