Isnin, Julai 09, 2012

Tolong doakan yang terbaik untuk ayah cik dah

assalamualaikum wrt...wbt..

disaat entry ini ditaip hati cikdah mmg tak senang mengenangkan kesihatan ayah kurang baik.2 3 ari asik teringat kat ayah jer.niat nak tepon tapi asik bertangguh jer.biasanya rutin cikdah seminggu skali mesti tepon.padahal hati tu dah berdetik suh call ayah tapi tak buat.biasanya cikdah x pernah abai tepon ayah sentiasa..walaupun takde mende nak ckp tetap tepon tanya khabar.ni sebab asik melayan kepenatan yg melanda sejak akhir2 ni la.lupa pada tanggungjawab..

malam td abg yg dok ceneh coll bagitahu ayah tak sehat.cikdah baru jer nak terlelap.mmg saspen ar kalu adik bradik coll tengah malam.mula la xbleh tido.ayah kena tahan wad malam tadi.ibu jari kaki ayah berkudis.berair.& kehitaman.doktor cakap tulang ibu jari dah reput.kemungkinan kena potong..ya Allah,bila dengar camtu terus terdiam.ayah memang ada kencing manis..

sejarah berulang kembali.6 tahun lepas arwah ma pun sama.berulang masuk hospital kerana kencing manis.dulu cikdah jaga sbb masih bujang.skrg susah sketla dah ada tanggungjawab lain.nak bergerak laju2 kena fikir 2 3 kali la.tapi tetap cari jalan jenguk ayah.

kawan2ku yang baik hati sekalian...korang tolong doakan untuk kesihatan ayah saya jugak yek.kalau la betul ibu jari kaki ayah kena potong.harap2 tak melarat kat tempat lain..

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kabo mende gok:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata... BALAS

InsyaAllah, semoga ayah cikdah tade apepe yg serius..
moga cpt2 la sembuh, amin!

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata... BALAS

insayallah moga ayah cik dah kembali sihat...aminnnnnn

izz iizza berkata... BALAS

InsyaAllah ..pasti akan baik-baik nanti amin..

Yaya Azura aka Naz Azra berkata... BALAS

semoga ayah cik dah cepat sembuh..aminn..