Khamis, Julai 05, 2012

Orang perempuan bermisai??

assalamualaikum wrt wbt.

 ada ker?hehe x pernah tgk lagi..kalu lam tv tu pernah ar lelaki menyamar jadi pempuan.realiti belum lagi la.. 

 perempuan dgn cermin tak dapat dipisahkan..betul tak?x caya ar kalu tak tengok cermin.1 ari mesti 2 3 kali gak...cik dah pun gitu le jgk.nak bawak motor tu dan lagi telek muka..yela mana tahu pakai bedak bertompok2 tak rata kan.hihihi...dalam dok telek muka tu terperasan cam ada bulu2 nipis lat tepi bibir... misai ker?bukan kan..kalu misai ye tebal..

 org kata kalu perempuan yang jenis berbulu roma banyak ni mempunyai hormon lelaki berlebihan..testosteron erk.betul ker?cikdah pun tak wape tahu gak... kalu betul patutla "cik p" asik tak teratur tiap2 bulan


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kabo mende gok:

izz iizza berkata... BALAS

haa betul ker..pernah dulu ada kawan perempuan bulu lebat..siap kt misai lagi..tapi sifat tetap ayu macam perempuan..

[PCL] berkata... BALAS

kalau genatik dari yg banyak bulu tu mmg harus la...

TiranaAduka berkata... BALAS

bukan bulu roma ke sis...?

dyea irdina berkata... BALAS

AMBER MARI MELAWAT LAMA DOK JLN2..RINDU WEIHHH