Ahad, Julai 01, 2012

Selamat Pengantin Baru Irma Hasmie

Assalamualaikum wrt wbt.........

Selamat pagi ahad...keje..keje..keje...
cik dah baru balik dari tugasan ke Kastam...ermm biasala nak kuar barang kenala submit ke kastam untuk pengesahan dulu........tugasan baru cik dah utk 2012...kalu ikutkan mmg tak suka...tak suka...
tapi ape boleh buat..dah keje....


malam tadi tengok Soal Wanita dalam tv alhijrah...........bertajuk Lohmahfuz
tetamu jemputan nya adalah Irma Hasmie.......cik dah memang suka dia..sejak dia berhijrah memang nampak lain sangat2......kelembutan terserlah sgt2.......memang melekat terus ar cik dah time tu..biasanya takde ar sungguh sgt tengok Soal Wanita..pengacara kan ada 3..masing2 berebut nak bercakap..tapi malam tadi nampak ok sket..
skali ada kejutan tetamu istimewa utk irma, Redza Syah Azmeer.masa rakaman ni dorang tak kawen lg...kalu tak silap 29hb 6 dorang selamat bernikah...alhamdulillah...

Selamat pengantin baru utk irma hasmie & redza....



kredit pic rotikaya

pasangan secocok gitu..smga berkekalan hendak-Nya...



10 kabo mende gok:

izz iizza berkata... BALAS

salam kenal ya..:)

nampak sepadan betul diorang ni..suami dia hensem ..:)

gadisworld berkata... BALAS

mmg sesuai kan..suami dia nampak iras mcm fahrin ler plakk..he..he..encem..semoga dioarang kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

Deq's Qienz berkata... BALAS

sama cantek sama padan..tahniah both of them :)

LYAfrina berkata... BALAS

sama cantik & padan..
pertemuan mrk pon menarik

ainnoraini berkata... BALAS

Cantikk...
Semoga bahgia selama2 nya..

Yaya Azura aka Naz Azra berkata... BALAS

suwitt la mereka berdua kan idah..bertuah irma..hehe..

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata... BALAS

semoga mereka berbahagia hendaknya, salam kenalan...i follow

~aSHa~ berkata... BALAS

rezeki irma selepas putus dgn nabil...alhamdulillah

ada hikmah

yatie berkata... BALAS

suka tgk pasanganni tp masih mencari sesiapa yg ada rec soal wanita psl irma nak tgk sgt2............

yatie berkata... BALAS

masa mula tgk pasanganni, hatu dah berdetik yg redza mcm fahrin ahmad..