Selasa, Julai 24, 2012

Puasa ker?

Salam Ramadhan di hari ke 4......alhamdulillah........

tahun ni puasa ber 4........kalu tahun2 lepas ber 6........dah duduk sendiri kan...
kena handle semua sendiri la.........

kelakar betul di hari pertama puasa.....muizzuddin ngan fatihah.....dorang ni bukan puasa pun
tak tahu pun puasa tu ape...tapi tetap bagitahu dorang pengertian puasa...muizzuddin 5 tahun fatihah 4 tahun dah boleh sangat kalu ajar berpuasa...tapi gitula budak2 kan bile kiter tanya puasa tak,
dia jawab puasa la...bila tanya makan tak tadi ...dia jawab makan...hahahaha....

muizzuddin tanya cik dah di hari puasa yang pertama pagi2 hari

muiz : nape orang tak mari lagi umah kiter?
cik dah : wak gape?
muiz : raya ar

aduss anakku....hari pertama puasa dah tanya pasal raya
bagi budak2 bila puasa dekat nak raya la tu





time berbuka mengalahkan orang puasa jer...tak dan dan nak makan
padahal bukan puasa pun...hehehehe
makan banyak tapi badan kurus cekeding jugak


SELAMAT BERPUASA SEMUA........




3 kabo mende gok:

cheqna berkata... BALAS

derah teh nak raya
hahahaha

izz iizza berkata... BALAS

hihi x sabar diorg nak raya ya..:)

Eliss Mie berkata... BALAS

nuha pulak sibuk nak balik kampung beraya.hahahahaha